קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

מאפינס בריא בננה שוקולד צ'יפס שיבולת שועל

מאפינס בריא בננה שוקולד צ'יפס שיבולת שועל
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים לארוחת בוקר, אז נסו מאפינס בריא בננה שוקולד צ'יפס שיבולת שועל. מתאים ל-12 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 5 גרם חלבון , 4 גרם שומן , ובסך הכל 184 קלוריות . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש שוקולד צ'יפס חצי מתוק, סוכר מגורען, רסק תפוחים וביצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 31% , וזה לא כל כך מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו מאפינס שיבולת שועל שוקולד צ'יפס בננה , מאפינס שיבולת שועל בקערה אחת עם שוקולד צ'יפס בננה , ומאפינס שיבולת שועל תות + בננה שוקולד צ'יפס .

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את הדרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. הריזלינג היבש של Louis Guntrum עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לואיס גונטרום ריזלינג יבש
לואיס גונטרום ריזלינג יבש
לריזלינג היבש של לואיס גונטרום 2016 יש ניחוח עדין של אפרסקים לבנים, משמש ואגסים עסיסיים. תחושת פה מרשימה, וטעמים מתמשכים. הריזלינג הקלאסי בהבעה ובאלגנטיות.