קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

תערובת קפוצ'ינו וניל צרפתי

תערובת קפוצ'ינו וניל צרפתי
צרפתית וניל קפוצ'ינו לערבב דורש כ 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 188 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 16. 312 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. הרבה אנשים מאוד אהבו את המנה הים תיכונית הזו. אם יש לך מים, אבקת וניל שמנת לא חלבית, אבקת חלב ללא שומן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותם. זה עובד גם כמשקה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וידידותי לפודמפ דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: צרפתי וניל - שוקולד נתח קוקי לערבב, תערובת קפוצ'ינו, ו תערובת וופל קפוצ'ינו עם סירופ קפה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את ששת המרכיבים הראשונים. חנות במיכל אטום במקום קריר ויבש עד 2 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שמפניה, בורדו, בורדו לבן

צרפתית עובדת ממש טוב עם שמפניה, בורדו ובורדו לבן. יין צרפתי מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אך לעתים רחוקות אתה משתבש בשמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורדו לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמפניה פלויז-ז ' קמארט ברוט איכותי במיוחד. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 42 דולר.
שמפניה פלויז-ז ' קמרט איכות נוספת ברוט
שמפניה פלויז-ז ' קמרט איכות נוספת ברוט
# 65 מתוך 100 המובילים של צופה היין לשנת 2020 עם קצף אלגנטי, השמפניה הזו חושפת צבע זהוב יפה. האף בשל עם הערות של דבש. החיך עשיר וחושף אורך יפה.תערובת: 20% פינו נואר, 40% שרדונה ו-40% פינו מיוניר