קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

תפוחי אדמה רוטי קארי

תפוחי אדמה רוטי קארי
מתכון תפוחי אדמה רוטי קארי מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, שלם 30, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 163 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מים, שמן קנולן, כורכום הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: קארי רוטב ברוקולי לצ'פתי, רוטי, קארי עוף קל באמצע השבוע עם יוגורט מלפפון ורוטי, ו קארי ירקות מעורב לצ'פתי, רוטי, פורי, ביריאני.

הוראות

1
שלב תחילה 6 מרכיבים; מניחים בצד.
2
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מוסיפים בצל; מבשלים 3 דקות או עד שהם רכים, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים שום; מבשלים 15 שניות, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
5
מוסיפים תערובת תבלינים; מבשלים 30 שניות תוך ערבוב מתמיד.
6
להוסיף תפוחי אדמה, סקווש, פלפל, ערבוב כדי מעיל עם תערובת תבלינים; לבשל 1 דקה, תוך בחישה מתמדת. מערבבים במים וחלב קוקוס, מגרדים מחבת כדי לשחרר חתיכות שחומות; מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 25 דקות או עד שתפוח האדמה רך.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
סכין קילוףסכין קילוף
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
7
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') דלעת צנובר קלופה בקוביות (בערך 3/4 קילו)(1 אינץ') דלעת צנובר קלופה בקוביות (בערך 3/4 קילו)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1-אינץ) קוביות קלופים יוקון זהב תפוחי אדמה (כ 1 1/2 קילו)(1-אינץ) קוביות קלופים יוקון זהב תפוחי אדמה (כ 1 1/2 קילו)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ההודי עובד ממש טוב עם גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזתי נוצצת. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. להקת הקאדר של סטונס גרונר וולטלינר עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
להקת קאדר של אבנים גרונר ולטלינר
להקת קאדר של אבנים גרונר ולטלינר
באופן ארומטי, יין זה מוביל עם קצה הדרים מלוח עם גווני אדמה שיש בהם רמזים אקזוטיים לתבלינים בצפון אפריקה. משם יש עומק של יסמין ופירות טרופיים יפהפיים המונעים על ידי הדרים, המזכירים סחיטת טריז ליים מעל פרי פפאיה חתוכה למחצה. אתה לא יכול להסתיר את מרכיב האשכוליות הבשל כל כך נוכח שלעתים קרובות אנו מכנים שפריץ...סודה האשכוליות הידועה לשמצה. זהו יין סופר מעניין. יש לו איזון הרמוני של בשלות אבל טון של התלהבות ואנרגיה על החיך. בסיס של הדרים מלוחים, ג ' ינג ' ר ופלפל לבן מתערבבים באשכולית שכולם מובילים לגימור חריף מלוח ספוג במינרליות. יין זה נוגע בשני צידי הספקטרום של גררננר, בהיר, רענן ותוסס יחד עם מרקם ומלא המציג את מה שמייחד את היינות הלבנים של עמק עדנה.