קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות11
מגזין

Bagelwiches סלמון מעושן חריף

Bagelwiches סלמון מעושן חריף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Bagelwiches סלמון מעושן פיקנטי. מנה אחת מכילה עד 26 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 542 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. גשו לסופר וקנו שמן שומשום, מלפפון פרסי, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו הודו הים תיכוני Bagelwiches, סלמון עם בור רוז'ותפוח אדמה אפוי ממולא סלמון מעושן, ו רולו דה סלמון Ahumado Con סלסה טרטר Y Lentejas (רול סלמון מעושן עם רוטב טרטר ועדשים) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק את המלפפון בצל ירוק פרוסות בקערה קטנה עם מיץ לימון, שמן שומשום וקורט של מלח. טוסט קל הבייגלים. בינתיים, להמיס את החמאה בסיר בינוני על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
בייגלבייגל
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את הביצים וקמצוץ של מלח ומבשלים, ערבוב, עד כמעט להגדיר, על 2 דקות. מערבבים את הסלמון, גבינת שמנת ו Sriracha ומבשלים עד הביצים נקבעים, על 1 יותר דקה. מחלקים את תערובת הביצה המקושקשת בין הבייגלים והחלק העליון עם סלט מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
SrirachaSriracha
בייגלבייגל
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
צילום: פול סיריסאלי

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.