קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות10
מגזין

BBQ סלסה שעועית שחורה

BBQ סלסה שעועית שחורה
המתכון BBQ שעועית שחורה Salsan מוכן בסביבות 5 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 217 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב ברביקיו מקורי, שעועית, תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו מתאבן. נסו שעועית שחורה וסלסה אפונה שחורה, סלסה שעועית שחורה, ו סלסה שעועית שחורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרכיבים.

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה בתפריט? נסה זיווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות רוז תוסס חידה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
חידה נוצצת עלה
חידה נוצצת עלה
גוון זהוב ורוד זוהר עם נימות אפרסק מחממות, היין הזה נפתח עם ניחוחות בהירים של תות, אפרסק בשל בקושי, פרחי בר טריים וממתקים קשים. טעמיו משקפים את ניחוחותיו, עם הערות נוספות של אבטיח וקמצוץ בננה. הכניסה כוללת פופ של חומציות תוססת, אשר מתפתח לעגלגלות רכה. הטעם של גויאבה ומנגו להוסיף טוויסט טרופי לסיום ארוך, מפתה.