קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

Campbell ' s ® קל צלעות חזיר מחבת

Campbell ' s ® קל צלעות חזיר מחבת
צריך מנה עיקרית ללא חלב? צלעות חזיר מחבת קל של Campbell ' s® יכול להיות מתכון עצום לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 42 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 505 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל טחון, קרם מרוכז של קמפבל, מרק סלרי, אטריות ביצים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 65% המנה הזאת די טובה. נסו צלעות חזיר מחבת, צלעות חזיר מחבת, ו צלעות חזיר צלויות מחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרסיס מחבת nonstick עם תרסיס בישול ירקות וחום 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים צלעות ומבשלים עד להשחמה.
3
מוסיפים מרק, דבש ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
דבשדבש
מרקמרק
4
חום לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה 10 דקות או עד הסוף.
5
מגישים עם אטריות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה שמורת Ema סנטאן. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.