קושימומחה
מוכן ב12 שעות
מנות4
ציון בריאות37
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

Erwtensoep-מרק אפונה הולנדי

Erwtensoep-מרק אפונה הולנדי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? מרק אפונה הולנדי Erwtensoep יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתאים ל-5 מנות. מנה זו מכילה כ 28 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 601 קלוריות. זה מושלם עבור סתיו. אם יש לך עלי פטרוזיליה, נקניק הולנדי, כרישה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 שעות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 81%. נסו מרק אפונה הולנדי, הולנדית: תפוח-ספייס חמאה הולנדית בייבי, ו 100% חיטה מלאה הולנדית Kruidnootjes (או עוגיות זנגביל הולנדיות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף את האפונה ולספוג אותם לילה בכמות המים שניתנו. למחרת להביא אותם לרתיחה יחד עם spareribs והבייקון; ומבשלים על אש נמוכה מאוד עבור כ 1 1/2 שעות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חילוףצלעות חילוף
2
הוסף את הכרישה ואת הסלריאק; לבשל עוד שעה או עד המרק הופך עבה - עם המכסה. הרם את הצלעות, להסיר את הבשר מן העצמות, ולהחזיר את הבשר למחבת.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חילוףצלעות חילוף
3
מוסיף את הנקניק, נותן לו להתחמם דרך ומתבל את המרק לפי הטעם ואולי להוסיף קוביית bouillion (ים), להוסיף את עלי סלרי קצוצים ופטרוזיליה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך