קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות11
ציון בריאות5
מגזין

Happy Trails Snack Mix

Happy Trails Snack Mix
Happy Trails Snack Mix עשוי להיות בדיוק המתאבנים שאתה מחפש. מתאים ל-11 ומחירו 94 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 383 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -17 גרם שומן . אם יש לכם בייגלה, צימוקים, שוקולד חלב m&m's וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 40% , המנה הזו לא כל כך אדירה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם יום הולדת 2 שמח, Hummusapien! + עוגיות חטיפי חטיפי חמאת שמש ללא קמח , סיפורים מהשבילים ומיקס חטיף .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את כל המרכיבים. מאחסנים בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת (2.17 אונקיות) סוכריות Skittles בגודל ביסחבילה אחת (2.17 אונקיות) סוכריות Skittles בגודל ביס

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Bollinger Brut Special Cuvee. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-60 דולר.
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
בולינגר ברוט ספיישל קיווי
צבע זהוב, ייחודי לזני ענבים שחורים. בועות עדינות מאוד. באף יש לו מורכבות ארומטית יפה, פרי בשל וניחוחות מתובלים, עם רמזים לתפוחים קלויים, לפתן תפוחים ואפרסקים. בחיך, יש שילוב עדין של מבנה, אורך וחיות. הבועות הן כמו קטיפה. טעמים של אגסים, בריוש וניחוחות חריפים, תווים של אגוזי מלך טריים. שילוב עם כל הדגים, במיוחד סושי וסשימי, רכיכות כמו שרימפס, סרטנים, סרטנים ולובסטר בגריל, עופות ובשר לבן, קשיו, פרמזן או פרושוטו.