קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Hush Puppies

Hush Puppies
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים לקטו אובו לקופסת המתכונים שלך, Hush Puppies עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 278 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-17 גרם שומן כל אחת. תמורת 24 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 556 אוכלי אוכל וטבחים. זהו מתכון סביר מאוד לחובבי האוכל הדרומי. אם יש לכם בצל, שמן, קמח תירס וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב בתור תוספת, והוא נעשה תוך כ-25 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 43%, וזה טוב. Hush Puppies, עבור Hush Puppies, ו-Hush Puppies דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את קמח התירס, הקמח, אבקת האפייה והמלח.
מרכיבים שתצטרך
כפי שהוא.כפי שהוא.
קמח תירסקמח תירס
קליפה של 1 תפוז (להסיר כל פח לבן)קליפה של 1 תפוז (להסיר כל פח לבן)
6 לחמניות המבורגר או לחמניות קייזר6 לחמניות המבורגר או לחמניות קייזר
ציוד שתשתמש בו
תפוחי אדמה אושר אדומים, חתוכים לקוביותתפוחי אדמה אושר אדומים, חתוכים לקוביות
2
טורפים את הביצה, החלב והבצל; מוסיפים לחומרים היבשים רק עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
בקבוק אחד (64 אונקיות) קטשופבקבוק אחד (64 אונקיות) קטשופ
, כמו שמן קנולה, כמו שמן קנולה
1/2 כוס סוכריות קשות של ג'ולי רנצ'ר מרוסקות1/2 כוס סוכריות קשות של ג'ולי רנצ'ר מרוסקות
ציוד שתשתמש בו
שמרים יבשים בעלייה מהירהשמרים יבשים בעלייה מהירה
3
במטיגון עמוק או במחבת חשמלית, מחממים שמן ל-365 מעלות. מורידים את הבלילה בכפית לשמן. מטגנים 2 עד 2-1/2 דקות או עד להזהבה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול פירות יםתערובת תיבול פירות ים
ציוד שתשתמש בו
קופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרהקופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרה
4
מסננים על נייר סופג.
ציוד שתשתמש בו
מרווה טרייה קצוצה דק או מרווה עלים יבשים, מפוררתמרווה טרייה קצוצה דק או מרווה עלים יבשים, מפוררת
5
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

Hush Puppies עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. אתה יכול לנסות את פינו נואר בעמק הנהר הרוסי וויליאמס סלים. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-110 דולר לבקבוק.
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
ויליאמס סליאם עמק הנהר הרוסי פינו נואר
נראה כי ניחוחות דובדבן אדום, תות שדה וניחוחות עלי ורדים דהויים שרים ברשימה העליונה בהצעה המפתה הזו. רמזים של שורש סלק, עשבי תיבול יבשים ותבליני עץ מציעים כמה תווי בס להשלמת הסוויטה התזמורתית הנהדרת הזו. עם אוויר, הניחוחות מתעצמים עם תווים של דובדבן מורלו. החך צפוף מאוד בכניסה עם פס חזק של מינרליות עד לסיום. הטאנינים בעלי גרגירים עדינים במיוחד ומזכירים תה ציילון. הפינו נואר של עמק הנהר הרוסי 2015 הוא קלאסי, ומדגיש את האלגנטיות והעוצמה של אזור גידול נהדר באמת. הפינו נואר עבור תערובת זו נלקח בעיקר מכרם דרייק אסטייט שלנו, ומ-Williams Selyem Estate Vineyard.