קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות28
מגזין

N ' awlins Real Muffuletta

N ' awlins Real Muffuletta
זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את זה צלחת קריאולית. עם כפית נסו צדפות n ' awlins, N ' Awlins ממולא פלפלים, ו תערובת עוגה צהובה תוצרת בית: מרכיבים אמיתיים, ממש מהר (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין סלט זית: בקערה בינונית, לשלב את הזיתים הירוקים, זיתים קלמטה, שום, כרובית, צלפים, סלרי, גזר, פפרונצ ' יני, בצל קוקטייל, זרעי סלרי, אורגנו, בזיליקום, פלפל שחור, חומץ, שמן זית ושמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
בצל קוקטיילבצל קוקטייל
זיתי קלמטהזיתי קלמטה
פלפל שחורפלפל שחור
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
כרוביתכרובית
זרעי סלריזרעי סלרי
שמן קנולהשמן קנולה
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
חומץחומץ
צלפיםצלפים
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
באזיל!באזיל!
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד ומעבירים תערובת לצנצנת זכוכית (או מיכל לא מגיב אחר). במידת הצורך, יוצקים יותר שמן כדי לכסות. לכסות צנצנת או מיכל, לקרר לפחות בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
1
חותכים כיכרות לחם בחצי אופקית; חלול כמה הלחם העודף כדי לפנות מקום למילוי.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
2
מורחים כל חתיכת לחם עם כמויות שוות סלט זית, כולל שמן.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
לחםלחם
זיתיםזיתים
שמן בישולשמן בישול
3
שכבה "החלק התחתון" של כל כיכר עם 1/2 של סלמי, בשר חזיר, מורטדלה, מוצרלה ופרובולון. החלף 'חצי עליון' על כל כיכר לחתוך כריך לרבעים.
מרכיבים שתצטרך
מורטדלהמורטדלה
מוצרלהמוצרלה
פרובולוןפרובולון
סלאמיסלאמי
חםחם
4
מגישים מיד, או לעטוף בחוזקה ומקררים במשך כמה שעות; זה יאפשר את הטעמים להתערבב וסלט הזית כדי לספוג את הלחם.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
זיתיםזיתים
עוטףעוטף

ציוד

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם איטלקי ככרות לחםלחם איטלקי ככרות לחם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)צלפים סחוטיםצלפים סחוטים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גזר קצוץגזר קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחי כרובית כבושים קצוצים בערךפרחי כרובית כבושים קצוצים בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סלרי קצוץסלרי קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק בשר חזיר מבושלפרוס דק בשר חזיר מבושל11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מרוקנים, מרוסקיםזיתים מרוקנים, מרוסקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מורטדלה פרוסמורטדלה פרוס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס גבינת מוצרלהפרוס גבינת מוצרלה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קוקטייל במרינדהבצל קוקטייל במרינדה11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpepperoncini, סחוטpepperoncini, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפימנטו-זיתים ירוקים ממולאים, מרוסקיםפימנטו-זיתים ירוקים ממולאים, מרוסקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס גבינת פרובולוןפרוס גבינת פרובולון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק Genoa סלאמיפרוס דק Genoa סלאמי

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טורס Pazo das Bruxas Albarino. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.