קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

OREO® ו עוגת גלידה פאדג

OREO® ו עוגת גלידה פאדג
OREO® ו עוגת גלידה פאדג'דורש סביב 4 שעות ו-10 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 127 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. אם יש לך עוגיות סנדוויץ שוקולד oreo, כריכי גלידה vanillan, טעם שוקולד ג'לי פודינג מיידיות & פאי מילוי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . עם כפית ציון של 10% המנה הזאת די גרועה. נסו עוגת גלידת Oreo & פאדג, אוריאו וגלידת פאדג'"עוגה", ו עוגת גלידה עוגיות שוקולד אוריאו תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים ציפוי פאדג ' לתוך קערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הוסף 1 כוס של ציפוי מוקצף; מערבבים עם חוט להקציף עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיפים תערובת פודינג יבש; מערבבים 2 דקות. או עד שיתמזג היטב. מערבבים בעדינות עוגיות קצוצות; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פודינגתערובת פודינג
עוגיותעוגיות
4
מסדרים 4 כריכי גלידה, זה לצד זה, על חתיכת נייר באורך 24 אינץ'; העליון עם חצי תערובת ציפוי מוקצף. חזור על שכבות. למעלה עם הנותרים 4 כריכי גלידה. כפור העליון וצדדים של קינוח עם הנותרים קצפת ציפוי. להעלות צדדים לסכל. קיפול כפול למעלה ומסתיים לחבילת חותם רופפת.
מרכיבים שתצטרך
כריכי גלידהכריכי גלידה
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
להקפיא לפחות 4 שעות לפני ההגשה. שאריות קינוח בחנות במקפיא.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות סנדוויץ ' שוקולד. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.