קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

Rib-Eye ו Anaheim צ'ילה Quesadilla

Rib-Eye ו Anaheim צ'ילה Quesadilla
המתכון Ribeye ו Anaheim צ'ילה Quesadilla יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 4. מנה אחת מכילה 1169 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 89 גרם שומן. אם יש לך צ'ילי אנהיים, פלפל, עלי פטרוזיליה טריים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. וזה טוב. מתכונים דומים: גבינה בגריל מעושנת עם צ'ילי אנהיים ועוף, חזיר, אננס, סלט צ'ילה Anaheim עם אבוקדו, ו סוכריות על מקל עוף קוקוס עם קטשופ טרופי ורוטב Anaheim צ'ילה.

הוראות

1
מערבבים את chiles Anaheim, poblanos, שום, חומץ, מיץ ליים, כמה כפות מים, דבש ומלח ופלפל, לפי הטעם, בבלנדר תערובת עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל אנהייםפלפל אנהיים
מיץ לייםמיץ ליים
פלפל Poblanoפלפל Poblano
חומץחומץ
שוםשום
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
עם המנוע פועל, לאט להוסיף את השמן עד emulsified.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
3
מוסיפים את הפטרוזיליה ומערבבים 5 שניות יותר. (לא צריך להיות כתמים של פטרוזיליה בויניגרט.)
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
פטרוזיליהפטרוזיליה
1
מחממים את הגריל לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מניחים 8 טורטיות על משטח שטוח באופן שווה לחלק את מונטריי ג ' ק, קברלס, בשר בקר, גבינת עיזים, פלפל, פלפל אנהיים ובצל ירוק בין טורטיות (בסדר הזה). מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומפזרים פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל אנהייםפלפל אנהיים
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
פלפלפלפל
גבינת עיזיםגבינת עיזים
בצל ירוקבצל ירוק
טורטיהטורטיה
פרמזןפרמזן
בקרבקר
3
מחסנית טורטיות לעשות טורטיות 4 (2 שכבה) ומעל כל אחד עם טורטיות הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
4
מערבבים אבקת צ 'ילי אנצ' ו ושמן קנולה, ומברישים את צמרות הטורטיות. בזהירות במקום על הגריל, צד אנצ ' ו למטה גריל עד חום זהוב קלות, על 2 דקות. הפוך את הקסדיות מעל, לסגור את המכסה של הגריל והגריל עד החלק התחתון של הטורטיות הם בצבע חום זהוב קלות והגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ 'ילי אנצ' ואבקת צ 'ילי אנצ' ו
שמן קנולהשמן קנולה
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
הסר מן הגריל ללוח חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
גרילגריל
6
חותכים לרבעים, בראש כל רבעון עם כמה ויניגרט ומקשטים עם עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
ויניגרטויניגרט
7
מעבירים למגש הגשה ומגישים.

מרכיבים

3largesאנהיים צ'יילס, בגריל, קלופים, זרע וקצוץ גסאנהיים צ'יילס, בגריל, קלופים, זרע וקצוץ גס1פלפל אנהיים, קלוי ויוליהפלפל אנהיים, קלוי ויוליה11 קילו קישואים,רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה1השארכוסברה, לקישוטכוסברה, לקישוט126-inchsטורטיות קמח (6 אינץ')טורטיות קמח (6 אינץ')227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת עיזים רכה, מתפוררתגבינת עיזים רכה, מתפוררת3בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש, או יותר במידת הצורךדבש, או יותר במידת הצורך3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי מגוררתגבינת מונטריי מגוררת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמתכון אורגנו טרימתכון אורגנו טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים2poblanos, קלוי וקצוץ גסpoblanos, קלוי וקצוץ גס1פלפל אדום, קלוי ופרוספלפל אדום, קלוי ופרוס3(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1פרוסהשאריות צלע-עין ברוטב שום, אנהיים צ'יילס ושאריות צלע-עין ברוטב שום, אנהיים צ'יילס ו4ציפורןשום קלוי, קלופיםשום קלוי, קלופים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcabralescabrales

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. כרם פינו נואר של אלכסנה ריבאנה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
כרם פינו נואר אלכסנה רבאנה
# 17 Vine Spectator Top 100 של 2013את 2010 כרם רבאנה פינו נואר הוא מצג מצוין הן של הבציר והן של אתר הכרם רבאנה.2010 הייתה עונת גידול מאתגרת, אך עם ייצור יין קפדני ומיומן קפדני, התערובת שלנו של שמונה שיבוטי differentPinot noir יצרה אינטנסיבי, מורכב ו balancedwine. ניחוחות בהירים, קדימה של דובדבן שחור, צמחים מיובשיםתווים פלורליים מורמים על ידי דבשה ופריחה אניס. טעמי שרי מסיבלבלאק דקדנטיים ומשתלבים היטב עם תבלינים, קולה וגווני קקאו. המרקם שופע ועשיר, גימור עםטאנינים רכים סביב המספקים מבנה מושלם עבור cellaring.