קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

S'mores Eclair

S'mores Eclair
S ' mores Eclair עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 14 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 844 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מאופים רויאל יש 61 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך קמח לחם, חמאה, זיגוג שוקולד, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו S 'mores-N-berry Bars For National s' mores Day - August 10, Éclair, ו עוגת אקלר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מים, חמאה וסוכר במחבת רוטב בגודל בינוני ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
רוטברוטב
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מחבת מחום ולהוסיף קמח, באמצעות כף עץ או תערובת מרית חסון מערבבים עד שהוא מגיע יחד. ואז להחזיר מחבת לחום. המשך לערבב ולעבוד את התערובת עד כל הקמח משולב הבצק יוצר כדור.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מריתמרית
מחבתמחבת
3
העברת תערובת לתוך קערת מיקסר עומד ולתת מגניב במשך 3 או 4 דקות.Fit stand mixer עם מצורף whisk ולהגדיר מיקסר נמוך.
ציוד שתשתמש בו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
מקציףמקציף
קערהקערה
4
הוסף 1 ביצה בכל פעם, וודא שכל ביצה משולבת לחלוטין לפני שתמשיך. לאחר כל הביצים נוספו ואת התערובת היא חלקה לשים בצק לתוך שקית צנרת מצויד קצה עגול. מיד צינור לתוך צורות golfball-גודל, 2 סנטימטרים זה מזה על מחבתות גיליון מצופה קלף.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ביצהביצה
5
אופים במשך 10 דקות, ולאחר מכן להפוך את התנור עד 350 מעלות F ואופים במשך 10 דקות נוספות או עד חום זהוב. ברגע שהם מוסרים מן התנור פירס עם סכין קילוף מיד לשחרר steam.To הפוך זיגוג שוקולד
מרכיבים שתצטרך
זיגוג שוקולדזיגוג שוקולד
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
6
מניחים שוקולד ושמנת כבדה בקערה מעל מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
שוקולדשוקולד
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
בואו שוקולד ושמנת לשבת במשך 2-3 דקות כדי להמיס מבלי לערבב. ואז לאט לערבב תערובת לשלב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
קרםקרם
8
מוסיפים אבקת סוכר ומערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
9
הוסף מים 1 כף בכל פעם, ערבוב לאחר כל תוספת עד עקביות לשפוך הוא הגיע.להפריש ולתת רוטב מגניב warm.To הפוך זיגוג שוקולד לבן
מרכיבים שתצטרך
זיגוג שוקולדזיגוג שוקולד
רוטברוטב
מיםמים
10
מניחים שבבי שוקולד לבנים בקערה חסינת חום. מרתיחים שמנת כבדה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
שמנת כבדהשמנת כבדה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
יוצקים קרם כבד מבושל על שוקולד ולתת לשבת. לא לערבב במשך 3-4 דקות. לאחר מכן באמצעות מרית חסון בעדינות לערבב לקפל שוקולד, להמשיך עד שוקולד נמס לחלוטין. שוקולד עשוי להיראות גבשושי עבור כמה הראשונים, אבל יהיה להמיס לתוך חלקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
12
העברת תערובת לשקית מאפה מצויד עם קצה עגול מספר 2 או תערובת מקום בשקית Ziploc ולחתוך חור קטן בפינה אחת.הרכבה
ציוד שתשתמש בו
שקית מאפהשקית מאפה
13
לחתוך את אקלר לחצי אופקית.
14
הסר צמרות ומניח על מדף קירור.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
15
יוצקים זיגוג שוקולד על גבי. צינור שוקולד לבן אופקית על פני. השתמש קיסם ולהתחיל בחלק העליון לגרור את קיסם אנכית דרך קווים אופקיים. צייר קו שני עם קיסם להתחיל בכיוון ההפוך (מלמטה) וגרור אותו אנכית מלמטה למעלה. המשך לנקודות התחלה חלופיות עבור הקווים האנכיים.קח תחתית קלייר ולמלא אותו עם מרשמלו מיני.
מרכיבים שתצטרך
מיני מרשמלומיני מרשמלו
זיגוג שוקולדזיגוג שוקולד
שוקולד לבןשוקולד לבן
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
16
מקום מלא יריעות על גיליון אפייה. הפעל מטלית תנור ו clair קלוי מלא ישבנים במשך 2-3 דקות. הקפד לשמור על הדלת פתוחה ולצפות בירידות מקרוב כמו מרשמלו לעבור במהירות מזהב לשרוף. הפעל גיליון אופים לפי הצורך כדי לשמור על מרשמלו מלשרוף. מגניב מעט, מקום קלייר העליון על מרשמלו.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה

מרכיבים

135אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לחםקמח לחם6(חוֹרֶף)3/4 מקל חמאה3/4 מקל חמאה6ריבס, קצוץ טרי או קפואזיגוג שוקולדזיגוג שוקולד6ריבס, קצוץ טרי או קפואציפוי שוקולד לבןציפוי שוקולד לבן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מרירשוקולד מריר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקביצים, על 4 ביצים גדולות 2 לבניםביצים, על 4 ביצים גדולות 2 לבנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים כתושים דקיק (על 12 קרקרים)קרקרים כתושים דקיק (על 12 קרקרים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיני מרשמלו, להפריש להרכבהמיני מרשמלו, להפריש להרכבה6ריבס, קצוץ טרי או קפואPate chouxPate choux4(חוֹרֶף)אבקת סוכר, מנופהאבקת סוכר, מנופה2(חוֹרֶף)סוכר פלוססוכר פלוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב4(חוֹרֶף)מים, חמיםמים, חמים113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד צ'יפס לבןשוקולד צ'יפס לבן