קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות46
מגזין

Southern-Style Brisket

Southern-Style Brisket
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בסגנון דרומי חזה. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 384 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור חנוכה. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, שמן צמחי, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ תפוחים תפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שזיפים ללא ביצים, איך להכין עוגת שזיפים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. מתכונים דומים: בריסקט מ-Southern Living, חזה ברביקיו דרומי, ו בריסקט בסגנון תאילנדי.

הוראות

1
מערבבים את אבקת צ ' ילי, אבקת חרדל, סוכר חום, קאיין, 2 כפיות מלח ו 1/2 כפית פלפל שחור. לשפשף על חזה בקר, לכסות בקירור לילה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת חרדלאבקת חרדל
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
סוכר חוםסוכר חום
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
הסר את החזה מהמקרר על 1 שעה לפני הבישול ולתת לשבת בטמפרטורת החדר. משרים כמה חופנים של שבבי עץ מסקיט או היקורי במים 30 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
3
מחממים גריל נמוך, ואז להתכונן חום עקיף: עבור גריל גז, לכבות את המבערים בצד אחד; לשים את שבבי העץ בתיבה מעשן עמדה מתחת לאח מעל המבערים המחוממים. עבור גריל פחם, לדחוף את הגחלים לצד אחד; ברגע שהטמפרטורה רושמת 200 מעלות F (אתה צריך להיות מסוגל להחזיק את היד שלך 5 אינץ ' מן הגחלים במשך 6 שניות), לפזר את שבבי העץ על גבי. מניחים מחבת טפטוף מתחת לאח בצד הקריר של הגריל.
מרכיבים שתצטרך
קריר יותרקריר יותר
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מחבתמחבת
4
שים את הבשר בצד השמן על הגריל מעל מחבת הטפטוף. כיסוי וגריל, ללא הפרעה, עד מדחום מוכנס לתוך החלק העבה רושם 185 מעלות f עד 200 מעלות F, 3 שעות, 30 דקות עד 5 שעות. אם באמצעות גריל פחם, להשאיר את פתחי האוורור כמעט סגור ולפזר 6 עד 8 בריקטים פחם unlit וקומץ שבבי עץ מוכנים על גבי גחלים מוארים כל 45 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
מחבתמחבת
5
הסר את חזה הבשר מן הגריל, לעטוף בנייר כסף ולתת לנוח לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
יוצקים את הטפטוף מהמחבת לטפטף לתוך קערה ולתת מגניב לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
1
מחממים את שמן הירקות בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיף את השום ומבשל, ערבוב, 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים את אבקת הצ ' ילי ומבשלים, ערבוב, עד אדום לבנה, על 30 שניות. מערבבים 1 1/2 כוסות מים, חומץ, קטשופ, מיץ לימון, רוטב ווסטרשייר, סוכר חום, חרדל, allspice ו 3/4 כפית פלפל שחור. מביאים לרתיחה נמוכה ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מעובה מעט, 45 עד 55 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
מיםמים
4
הסר מהחום ולתת להתקרר מעט.
5
לטאטא את הגושים שמורים, ואז לטאטא 1 עד 2 כפות לתוך רוטב ברביקיו. דק לחתוך את חזה הבקר כנגד התבואה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
דגניםדגנים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מגישים עם רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
7
מחבתות ברזל יצוק יבש ביסודיות עם מגבות נייר לאחר כביסה כדי למנוע מהם חלוד.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
8
צילום: קאנה אוקדה

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1קילוגרםנקודת סוף בריסקט, רצוי עם 1/4 אינץ ' עבה כובע שומןנקודת סוף בריסקט, רצוי עם 1/4 אינץ ' עבה כובע שומן8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש2(יכול להיות או להרחיק)1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש3ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ לימון טרי (2 עד 3 לימונים)מיץ לימון טרי (2 עד 3 לימונים)2(יכול להיות או להרחיק)אבקת חרדלאבקת חרדל2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר3(חוֹרֶף)חרדל צהובחרדל צהוב