קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות40
מגזין

Tagliatelle Bolognese

Tagliatelle Bolognese
Tagliatelle Bolognese עשוי להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1094 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 54 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם בצל, פטריות פורצ'יני, גזר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -50 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 71%. מתכונים דומים: Tagliatelle Bolognese, ספרי בישול קלאסיים: Tagliatelle תוצרת בית של מרסלה חזן עם רוטב בשר בולונז, ו Tagliatelle אל Sugo di Funghi (Tagliatelle עם Ragu פטריות).

הוראות

1
לשחזר את הפטריות במים רותחים במשך 20 דקות עד רך, לנקז קוצצים גס.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
2
בסיר גדול בעל תחתית כבדה, מחממים את שמן הזית מעל להבה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הוסף את pancetta ו saute במשך 2 דקות כדי לעבד את השומן.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
4
מוסיפים את porcinis, בצל, סלרי, גזר ושום; ערבוב לשלב. זרקי פנימה את הקורנית, אורגנו, רוזמרין ועלי דפנה. מבשלים במשך 5 עד 10 דקות, ערבוב, עד הירקות עדינים מאוד אבל לא השחמה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
רוזמריןרוזמרין
גזרגזר
אורגנואורגנו
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
5
להעלות את החום קצת ולהוסיף את חזיר הקרקע בשר בקר; חום עד הבשר הוא כבר לא ורוד, לשבור את הגושים עם כף עץ.
מרכיבים שתצטרך
חזיר טחוןחזיר טחון
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
6
מוסיפים את החלב ומבשלים עד שהנוזל מתאדה, כ -10 דקות. בזהירות לשפוך את העגבניות והיין; מתבלים במלח ופלפל. מביאים את הרוטב לרתיחה, ואז להנמיך את החום לכסות. לאט להתבשל במשך 1 1/2 עד 2 שעות, ערבוב מדי פעם, עד הרוטב הוא עבה מאוד. טעם שוב למלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
חלבחלב
ייןיין
7
כאשר אתה מוכן לשרת, להביא סיר גדול של מים מלוחים לרתיחה, להוסיף את הפסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד רך עדיין המשרד (כמו שאומרים באיטלקית " אל דנטה.")
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מסננים את הפסטה היטב לזרוק עם רוטב בולונז. מקלחת עם בזיליקום ולהעביר גבינה מגוררת סביב השולחן.
מרכיבים שתצטרך
בולונזבולונז
גבינהגבינה
באזיל!באזיל!
פסטהפסטה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות, כתושות בידעגבניות קלופות שלמות, כתושות ביד2גזר, קצוץ דקגזר, קצוץ דק2גבעולי סלרי, קצוצים דקגבעולי סלרי, קצוצים דק57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורצ'יני מיובשות, מנוגבות מחצץפטריות פורצ'יני מיובשות, מנוגבות מחצץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש1קומץבזיליקום טרי, קרוע ביד, לקישוטבזיליקום טרי, קרוע ביד, לקישוט5שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2גבעולי אורגנו טריים, עלים מופשטים מהגבעולגבעולי אורגנו טריים, עלים מופשטים מהגבעול6ריבס, קצוץ טרי או קפואפרמזן מגורר טרי-רג'יאנו, להגשהפרמזן מגורר טרי-רג'יאנו, להגשה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה יבשה של טאגיאטלפסטה יבשה של טאגיאטל1רוזמרין טרי sprig, מחטים הפשיטו מן הגבעולרוזמרין טרי sprig, מחטים הפשיטו מן הגבעול113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה או בייקון, קצוץ דקפנצ'טה או בייקון, קצוץ דק4ענפי קורנית טריים, עלים מופשטים מגזעענפי קורנית טריים, עלים מופשטים מגזע