קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אגרול אפרסקים מהיר וקל עם רוטב פטל

אגרול אפרסקים מהיר וקל עם רוטב פטל
אם יש לך עטיפות אגרול, שמן canolan, דבש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זה עובד טוב כמו מתאבן. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 30%. נסו טוסט ריקוטה מוקצף עם אפרסק מהיר-ריבת פטל, חבילות אפרסק מהיר וקל, ו גלילי שמרים קלים מהירים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לערבב את מילוי עוגת אפרסק, קינמון, allspice, ציפורן, ג ' ינג ' ר, אגוז מוסקט, תבלין פשטידת דלעת, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
עוגת דלעת תבליןעוגת דלעת תבלין
מילוי פאימילוי פאי
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
אפרסקאפרסק
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים צד אחד של כל עטיפת אגרול עם כ 1 כף גבינת שמנת. גבינת שמנת למעלה עם 1 כף של תערובת מילוי העוגה. מקפלים את העטיפות על התערובת. להרטיב את הקצוות עם כמות קטנה של מים, ולאטום.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מורחיםמורחים
מיםמים
גלולגלול
ביצהביצה
3
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. זרוק את האגרול כמה בכל פעם לתוך השמן החם. מטגנים עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
בקערה, לערבב את ריבת פטל, דבש, ומים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
ריבת פטלריבת פטל
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
להוסיף עוד מים לפי הצורך כדי לקבל סירופ כמו מרקם.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
מיםמים
7
מגישים את האגרול החם מעל גלידה, למעלה עם תערובת ריבת פטל, ומפזרים סוכר ' ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ריבת פטלריבת פטל
גלידהגלידה
גלולגלול
ביצהביצה

מרכיבים

595אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מילוי פאי אפרסקמילוי פאי אפרסק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך12עטיפות אגרולעטיפות אגרול0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים0(יכול להיות או להרחיק)גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת פטלריבת פטל1צביטה1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.