קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

אגרוף שרבט פירותי

אגרוף שרבט פירותי
אגרוף שרבט פירותי נטול גלוטן,, ללא חלב, וכל 30 ומספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 124 קלוריות. 7644 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד טוב כמו משקה זול. אם יש לכם תפוח, ג'ינג'ר אייל, שרבט אננס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 21%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קינוח שרבט פירותי, חזרזיר שרבט פירותי, ו שרבט פאנץ'.

הוראות

1
בקערת פונץ ' גדולה שלבו מיצים. מערבבים פנימה ג ' ינג ' ר אייל. למעלה עם שרבט.
מרכיבים שתצטרך
פחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשרפחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשר
בערך פטל שרבט, מעט מרוכךבערך פטל שרבט, מעט מרוכך
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור שרבט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "