קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

אוכל תאילנדי צמחוני

אוכל תאילנדי צמחוני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תאילנדית כרית צמחונית. מנה אחת מכילה 367 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 6 . גשו לסופר וקנו פלחי ליים, רוטב דגים, בוטנים קלויים יבשים, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles, פודלים תאילנדים, ו ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים; להפריש.
2
מבשלים אטריות במים רותחים 5 דקות או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
3
לנקז ולשטוף עם מים קרים; לנקז היטב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מחממים 2 כפיות שמן במחבת nonstick גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להוסיף טופו; לבשל 7 דקות או עד השחמה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
טופוטופו
6
הסר מהמחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מערבבים חלבונים ביצה, ערבוב היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
מחממים 2 כפיות שמן צמחי במחבת על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים שום, ומטוגנים במשך 10 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
10
מוסיפים תערובת ביצים ומבשלים 30 שניות או עד רך מקושקשת, ערבוב כל הזמן. מערבבים בתערובת רוטב צ ' ילי ואטריות; מבשלים 2 דקות. מערבבים בטופו, נבטי שעועית, בצל, וכוסברה 1/4 כוס, ומבשלים 3 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
נבטי שעועיתנבטי שעועית
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פסטהפסטה
בצלבצל
טופוטופו
ביצהביצה
11
מפזרים 1/4 כוס כוס כוס כוס כוסברה ובוטנים באופן שווה על כל מנה של תערובת אטריות.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בוטניםבוטנים
פסטהפסטה
12
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צ'ילי (כגון היינץ)רוטב צ'ילי (כגון היינץ)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ גס בוטנים קלוייםקצוץ גס בוטנים קלויים1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2(חוֹרֶף)רוטב דגיםרוטב דגים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית טרייםנבטי שעועית טריים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריה, מחולקתכוסברה טריה טריה, מחולקת21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבאלכסון לחתוך בצל ירוקבאלכסון לחתוך בצל ירוק6פלחי לייםפלחי ליים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות מקל אורז רחב (bánh pho)אטריות מקל אורז רחב (bánh pho)11 קילו קישואים,קצוץ seeded סראנו צ'ילהקצוץ seeded סראנו צ'ילה349אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת extrairm טופו, מנוקז וחותכים לקוביות 1/2 אינץחבילת extrairm טופו, מנוקז וחותכים לקוביות 1/2 אינץ41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן צמחי, מחולקשמן צמחי, מחולק2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.