קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

אורז מקסיקני

אורז מקסיקני
אורז מקסיקני עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 140 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך פלפל, אורז, מרק עוף דל נתרן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו צ'יפוטלה מקסיקני גריל Basmati אורז – ידוע שלהם טרי עשה Tex Mex מזון, האורז שלהם הוא המבוקש ביותר, אורז מקסיקני מבשל איטי (אורז ספרדי), ו אורז מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אורז, מרק עוף, פלפל, עגבניות חתוכות לקוביות, וכמון טחון בסיר בינוני; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
כמון טחוןכמון טחון
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
סנדי סנפורד ובנדיקט פינו נואר
הייחודי 2012 יש שכבות של דובדבן בר, שוש, פלפל שחור וקינמון. צבע אדום אודם חיוור טאנינים משיי להראות לנו כמה מלכותי האתר הזה.