קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

אורז ספרדי עם עגבניות ופלפלים

אורז ספרדי עם עגבניות ופלפלים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל אורז ספרדי עם עגבניות ופלפלים. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 87 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 10 . למתכון הזה מבטי קרוקר יש 1 מעריצים. גשו לסופר וקנו עגבניות משומר, אבקת צ'ילי, כמון טחון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. נסו עגבניות ופלפלים ממולאים אורז בסמטי וקייל, פלפל ספרדי ממולא, ו קינואה ספרדית ממולאים פלפלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תרסיס 3 1/2 - כדי 4 ליטר סיר איטי עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מערבבים את כל החומרים למעט עגבניות בתנור. למעלה עם עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
3
מכסים ומבשלים על הגדרת חום נמוכה 2 עד 3 שעות או עד אורז וירקות במכרז ורוב הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
אורזאורז

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות Sangre דה טורו Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Tempranillo
Sangre de Toro Tempranillo
יין מלא אופי והוא גם חזק ואלגנטי. ניחוחות פרחוניים עדינים על רקע של פירות בשלים מאוד, אלון וכמהין. הטאנינים שלה יש מבנה פירותי, בשרני המתפתח נגיעות קטיפתי של עשן ותבלינים שנרכשו במהלך ההזדקנות.אידיאלי עם בשר, פאייה, ומושלם עם גבינות שמנת.