קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות2
ציון בריאות37
מגזין

אטריות קוקוס סרטנים

אטריות קוקוס סרטנים
אטריות קוקוס סרטנים דורשים סביב 19 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 858 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 47g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם אפונה הצמד סוכר, סרטנים, חלב קוקוס בדיל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 82%. נסו אגוזי קוקוס פיקנטי ואטריות סרטנים, אטריות סרטנים, ו אטריות סרטנים מפולפלות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין פינו גריג ' יו FitVine עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.