קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

אמנון חם וחמוץ עם רוטב ריבס ג'ינג'ר

אמנון חם וחמוץ עם רוטב ריבס ג'ינג'ר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל אמנון חם & חמוץ עם רוטב ריבס Gingered. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 178 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 דקות. לכו לחנות, קחו פלפל, רפרטואר גורמה, זנגביל טחון צלוי, רפרטואר גורמה, מלח ים סיציליאני ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, מתכונים דומים: מרק חם וחמוץ, ג'ינג'ר טילפי וגזר, ו סלמון עם קומפוט ריבס Gingered.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.