קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

אמנון עם רוטב חמאה בלסמי, טימין פירה, ו

אמנון עם רוטב חמאה בלסמי, טימין פירה, ו
אמנון עם רוטב חמאה בלסמית, טימין פירה, ונטול גלוטן, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 30 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 570 קלוריות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ Epicurious יש 108 אוהדים. זה מושלם עבור חג ההודיה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -40 דקות. לך לחנות ותביא קורנית, בתוספת 1 כף חמאה, חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו קציצות עם חומץ בלסמי, טימין ופרמזן פירה, אמנון ברוטב חמאה בלסמית, ו רוזמרין השחי חמאה פירה תפוחי אדמה עם גבינת עיזים זיגוג בלסמי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.