קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אמפנדס בייקון וביצה

אמפנדס בייקון וביצה
המתכון בייקון ואמפנדות ביצים יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 35 דקות. מנה אחת מכילה 364 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. מתאים ל-8 מנות. גשו לסופר וקנו בייקון, פלפל, גבינת צ'דר חדה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו בייקון וביצה מקרוני וגבינה, לעטוף ארוחת בוקר קליפורניה (אבוקדו, ביצה, בייקון & יותר!), ו אמפנדס בייקון וצדפות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית בתפריט? נסה זיווג עם Tempranillo, Albarino, ו Grenache. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא CVNE Seleccion de Fincas Tempranillo. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
Cvne Seleccion de Fincas Tempranillo
יין עשוי מענבים מהכרמים שלנו בוויללבה דל דוארו, בורגוס. שכבה סגולה גבוהה. האף עם הערות רבות של פירות שחורים מתרכך על ידי ניחוחות פרחוניים כי הם נקטעו על ידי מגע של מינרלים מהקרקע, אשר intermingled עם וניל מגיע מהשהייה הקצרה שלהם בחבית. בחך הוא מוחלק עם טאנין אצילי המספק ארוך ומתמשך לאחר הטעם. עשה עם 100% Tempranillo.התאמה מושלמת עם כל מיני בשרים שומניים ומשחק בצורה של צלי, תבשילים, בנוסף לגבינות השונות באזור.