קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

אסיה שעועית זרק סלט

אסיה שעועית זרק סלט
אסיה שעועית סלט זרק נטול גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 58 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו נבטי שעועית, רוטב סויה, אפונה שלג, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 22%, וזה די רע. נסו אסיה זרק סלט, אסיה זרק סלט, ו שעועית זרק סלט עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את השמן, החומץ, הסוכר, רוטב הסויה והג ' ינג ' ר; לנער היטב. בקערת סלט שלבו את הירוקים, נבטי השעועית והאפונה.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
ירוקירוק
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מזלפים רוטב וזורקים למעיל.

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. בחירת החתימה של פדרונצ ' לי שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
בחירת חתימת פדרונצ ' לי שרדונה
תווי לימון, אגס ודבש עשירים בזר מובילים לטעמים טריים של תפוח, לימון מאייר ומנגו. התערובת של שני מגרשי שרדונה מוסיפה גם איכויות פרי קדימה וגם מורכבות עץ אלון קלוי. מודגש על ידי חומציות בהירה, היין מסיים פריך עם גימור ארוך ומתמשך.