קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות46
מגזין

ארוחת ערב הערב: אורזו עם עגבניות שרי, צלפים ולימון

ארוחת ערב הערב: אורזו עם עגבניות שרי, צלפים ולימון
ארוחת ערב הערב: אורזו עם עגבניות שרי, צלפים ולימון עשוי להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 495 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, צנוברים, גרידת לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מ רציני אוכל יש 1 אוהדים. נסו ארוחת ערב: דג לבן אפוי בעגבניות, זיתים וצלפים, ארוחת ערב הלילה: Scaloppine חזיר עם לימון, צלפים, ארוגולה קצוץ, ו ארוחת ערב הערב: פסטה עם טונה, צנוברים, זרעי שומר, צלפים ולימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את שמן הזית למחבת גדולה המוגדרת על אש בינונית. לזרוק את העגבניות ואת השום ומבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד העגבניות להיות קצת רך, על 3 דקות. כבה את החימום והנח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את המניה עוף אורזו לתוך סיר גדול. להפוך את החום גבוה ולהביא לרתיחה. הפחת את החום לרתיחה עדינה, כיסוי, ומבשל במשך 7 דקות. כבה את ולתת לסיר לשבת, מכוסה, במשך 3 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים את הקורנית, צלפים, צנוברים, גבינה, גרידת לימון, והעגבניות המבושלות ושום. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך