קושיקל
מוכן ב2 דק.
מנות3
ציון בריאות19
מגזין

ארטישוקים ודבש גבינה

ארטישוקים ודבש גבינה
ארטישוקים מתכון גרגרי גבינה יכול לספק את השתוקקות הדרומית שלך בערך 2 דקות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 602 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 22 גרם שומן. מתאים ל-3 מנות. גשו לסופר וקנו ארטישוק לתינוק, חצי חצי, עירית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, 228 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר יקרה. מתכונים דומים: גבינה גריסים, גבינה גריסים, ו שרימפס וגבינה.

מרכיבים

12ארטישוק לתינוקותארטישוק לתינוקות3ריבס, קצוץ טרי או קפוא3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה60gsגבינה מגורדת (השתמשתי Gruyere ו Pecorino Romano)גבינה מגורדת (השתמשתי Gruyere ו Pecorino Romano)3ריבס, קצוץ טרי או קפואפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט4ציפורןשום קצוץשום קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי וחצי או שמנתחצי וחצי או שמנת2מיץ מלימוןמיץ מלימון11 קילו קישואים,מלח כשר (חצי אם משתמשים במלח רגיל)מלח כשר (חצי אם משתמשים במלח רגיל)1גרידה מלימוןגרידה מלימון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3ריבס, קצוץ טרי או קפואpimentón (פפריקה מעושנת)pimentón (פפריקה מעושנת)3ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.