קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

ביסקוטי ספייס רך

ביסקוטי ספייס רך
המתכון רך ספייס ביסקוטי יכול לספק את השתוקקות הים התיכון שלך בסביבה 45 דקות. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 163 קלוריות. רק כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב וצמחוני דיאטה. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך חלבונים, אבקת אפייה, שמן צמחי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 20%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: ביסקוטי זנגוויל רך, קינמון רך צימוקים בננה ביסקוטי עם קראנץ, ו קינמון ספייס ביסקוטי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 9 מרכיבים בקערה גדולה; היכו במהירות נמוכה של מיקסר במשך 1 דקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
3
מערבבים קמח ואבקת אפייה; מוסיפים בהדרגה תערובת קמח לתערובת הסוכר, מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה (הבצק יהיה רך). הופכים בצק על משטח מקומח קלות; מעצבים בצק למלבנים 3 (6 על 4 אינץ').
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
4
מניחים מלבנים על תבנית עם נייר אפייה מצופה בתרסיס בישול; משטחים לעובי 3/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים ב 375 במשך 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר מלבנים מנייר האפייה; מצננים 10 דקות על רשת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
7
חותכים כל מלבן באלכסון לפרוסות (3/4 אינץ').

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

ניתן לשלב איטלקית עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת ספאלטי קיאנטי פוג ' יו רייל. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
שמורת ספאלטי קיאנטי פוג ' יו רייל
שמורת ספאלטי קיאנטי פוג ' יו רייל
יין מילואים מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו רייל, הוא יין חינני וקטיפתי עם ניחוחות סנג' ובזה אדמתיים אופייניים וטעמי פרי בשלים ומאוזנים המקוזזים על ידי נגיעה של אלון.