קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

ביפי הופין ג'ון

ביפי הופין ג'ון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Beefy הופין ג'ון. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . מנה אחת מכילה עד 18 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 251 קלוריות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. אם יש לך אורז, מרק מלח נמוך, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו Ham Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.