קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

ביצים עלומות, חזיר טסו, עגבניה מחבת וקז'ון הולנדז עם מאפינס אנגליים

ביצים עלומות, חזיר טסו, עגבניה מחבת וקז'ון הולנדז עם מאפינס אנגליים
ביצים עלומות, חזיר טסו, עגבניה מחבת ו Hollandaise Cajun עם מאפינס אנגלית עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף הרוטב שלך. מנה אחת מכילה 966 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 79 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם פלפל, שמן canolan, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו ביצים סרדו (ביצים עלומות בסגנון ניו אורלינס עם לבבות ארטישוק, תרד, ו Hollandaise), אספרגוס עם ביצים עלומות ורוטב הולנדז, ו טופו בנדיקט עם רוטב הולנדז טבעוני ומאפינס אנגלי תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את המים והחומץ עד רותחים במחבת גדולה גבוהה צדדית. לשבור כל ביצה לתוך כוס בעדינות להוסיף למים. לחלוט את הביצים במשך 4 עד 5 דקות, או עד החלמון הוא כמעט או כמעט להגדיר.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
מיםמים
ביצהביצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר את הביצים מהמחבת עם כפית מחוררת כדי לנקז את הנוזל ולמקם על צלחת. מתבלים את החלק העליון במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
1
מחממים את השמן במחבת ברזל יצוק או במחבת ברזל יצוק גדולה עד שהוא מתחיל להבהב. מבשלים את החזיר במשך כ 1 דקה לכל צד או עד חום זהוב קלות.
מרכיבים שתצטרך
חםחם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר לצלחת מרופדת במגבות נייר. מבשלים את העגבניות במשך כ 20 שניות לכל צד עד חום זהוב קל ופשוט התחמם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מגישים את הביצים עלומות עם מאפינס אנגלית קלוי, בשר חזיר ועגבניות וcajun hollandaise.
מרכיבים שתצטרך
מאפין אנגלימאפין אנגלי
ביצה עלומהביצה עלומה
רוטב הולנדזרוטב הולנדז
עגבנייהעגבנייה
חםחם
1
מערבבים יחד את הפפריקה, אבקת צ 'ילה, אבקת שום, אבקת בצל, טימין, אורגנו, צ' ילה דה arbol, ופלפל קאיין בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
Arbol צ ' ילהArbol צ ' ילה
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים את חלמוני ביצה ומיץ לימון בקערת נירוסטה בינונית, להגדיר מעל סיר של מים רותחים לא נוגע בתחתית הקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
חלמון ביצהחלמון ביצה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
3
מקציפים את החלמונים עד צהוב חיוור ורך. מוסיפים לאט את החמאה המומסת, כמה כפות בכל פעם ומקציפים עד מעובה. מתבלים את הרוטב עם 2 כפיות של תערובת התבלינים, מלח ופלפל, ורוטב דאש ווסטרשייר. שמור חם עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חמאהחמאה
פלפלפלפל
רוטברוטב
חלמון ביצהחלמון ביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואCajun HollandaiseCajun Hollandaise4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה, מעילשמן קנולה, מעיל0(יכול להיות או להרחיק)אבקת קאייןאבקת קאיין0(יכול להיות או להרחיק)צ'ילה דה ארבולצ'ילה דה ארבול2(יכול להיות או להרחיק)ניו מקסיקו אבקת צ'ילהניו מקסיקו אבקת צ'ילה11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש3largesחלמונים, מכות קלותחלמונים, מכות קלות4ביציםביצים4מאפינס אנגלי, מפוצל וקלוימאפינס אנגלי, מפוצל וקלוי11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טאסו, פרוס לפרוסות עבות 1/4 אינץחזיר טאסו, פרוס לפרוסות עבות 1/4 אינץ4עגבניות שזיפים או ירושה, פרוסות במחצית לרוחבעגבניות שזיפים או ירושה, פרוסות במחצית לרוחב11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)פפריקה ספרדיתפפריקה ספרדית1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 1/2 מקלות) חמאה לא מלוחה, מובהר ונמס(1 1/2 מקלות) חמאה לא מלוחה, מובהר ונמס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן1דאשרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו ניבואן עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Neboa Albarino
Neboa Albarino
הרמה הקרירה והגבוהה יותר של קונדדו דו תה יוצרת ביטוי טרי ומדויק של אלבריניו באופן כללי והאתר המסוים הזה מעניק רצף מינרלי עז דרך היין. אף פרחוני, פורח עם ניחוחות אפרסק ומשמש אשר ממשיכים דרך החיך עם מבנה מתוח, פירות טריים מורכבים, משקל בינוני-חיך מאופק, הכל על עמוד שדרה חזק של חומציות מינרלית.