קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

ביצים שטניות

ביצים שטניות
ביצים שטניות נטול גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ הר העבודה. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 76 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם יש לך חרדל, טעם חמוץ, פפריקה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה הוא רע למדי. תפוחי אדמה שטניים (כמו ביצים שטניות טבעוניות!), סיר מיידי ביצים קשות (וביצים שטניות קלות!), ו ביצים ירוקות ונקניק: ביצים שטניות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את הביצים בסיר בינוני עם מים לכיסוי ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש, מכסים את התבנית ומניחים לעמוד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים את המים החמים וממלאים את הסיר במים קרים. סדקו את קליפות הביצים בכל מקום ותנו להן לשבת במים הקרים במשך 5 דקות. מקלפים את הביצים, מכסים ומצננים לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
חצוי את הביצים לאורכן. מוציאים בזהירות את החלמונים ומעבירים אותם לקערה קטנה. מועכים את החלמונים במזלג, ואז מערבבים פנימה את המיונז, העונג החמוץ המתוק והחרדל הצהוב. מתבלים במלח ופלפל. גורפים כף מהתערובת לכל חצי חלבון ביצה.
מרכיבים שתצטרך
חמוץ מתוק להתענגחמוץ מתוק להתענג
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדל צהובחרדל צהוב
מיונזמיונז
חלבוניםחלבונים
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מפזרים את החלקים עם פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
פפריקהפפריקה
7
הערה של קוק: בשיטה זו לביצים רותחות קשות, לא יהיה לך ירוק בחלמון שלך!
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלמון ביצהחלמון ביצה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לורן-פריר ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר ברוט
לורנט-פריר ברוט
לורן-פריר ברוט ל-פ הוא נושא הדגל של סגנון הבית של לורן-פריר. פריך, רענן ואלגנטי, ברוט ל-פ משקף את המהות הבסיסית של השמפניות שלנו.הצבע הוא גוון זהוב חיוור, עם בועות עדינות ומתמשכות. האף טרי ועדין, מראה מורכבות טובה עם רמזים של פירות הדר ופירות לבנים. הסגנון הקל של ברוט ל-פ הוביל את הדרך להפוך את השמפניה למשקה האפריטיף האידיאלי. האיזון המושלם שלו, פריכות הטעמים והעדינות הופכים אותו גם לבן לוויה האידיאלי לדגים, עופות ובשר לבן.