קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

בליני בצל ירוק עם עוף ברוטב מנגל טנדורי

בליני בצל ירוק עם עוף ברוטב מנגל טנדורי
המתכון Scallion בליני עם עוף ברוטב ברביקיו טנדורי יכול לספק את השתוקקות מזרח אירופה בערך 55 דקות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 41 גר' של חלבון, 38 גרם של שומן, וסך הכל 656 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. לך לחנות ותביא ירכיים עוף, בצל ירוק, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. רק מעטים מאוד אהבו את ארוחת הבוקר הזו. מתכונים דומים: בליני עוף ופטריות עם רוטב פטריות שמנת, עוף טריאקי עם רוטב בצל ירוק, ו מדבקות סיר עוף ולימון עם רוטב סויה-בצל ירוק.

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
על תבנית אפייה עם צדדים, מוסיפים את ירכי העוף, שמן זית, כוסברה טחון ומלח ופלפל, לפי הטעם, וזורקים למעיל. צולים את העוף בתנור עד מבושל דרך, כ -30 דקות, ו מדחום לקרוא מיידית רושם 160 מעלות F כאשר מוכנס לחלק העבה ביותר של הירך.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירכיים עוףירכיים עוף
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
3
בינתיים, במחבת גדולה ועמוקה מעל חום בינוני, להמיס את החמאה ולהוסיף את הבצל, שום, ג ' ינג ' ר ו זלילת מלח.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לטגן עד הבצלים רכים ושקופים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מוסיף את אבקת masala טנדורי ולטגן כמה דקות עד שאתה באמת יכול להריח את התבלינים. אל תתנו בצל חום או מקל לתחתית הסיר. מערבבים ברוטב עגבניות, מולסה, מיץ לימון, חומץ וסוכר חום. מבשלים עד מעובה, על 15 עד 20 דקות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם ומערבבים בכוסברה הקצוצה. (רוטב יכול להתבצע יום קדימה וחומם לשרת.) אם הרוטב מקבל עבה מדי, מערבבים כמה כפות מים עד עקביות הרצוי הוא הגיע.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מולסהמולסה
חומץחומץ
בצלבצל
תבליניםתבלינים
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
הסר את העוף מהתנור ללוח חיתוך ולאפשר לו לנוח במשך כמה דקות. חותכים לרצועות 1/2 אינץ ' ולזרוק אותו לרוטב. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תנורתנור
7
כדי לשרת, לארגן את בליני חם על מגש הגשה העליון עם עוף טנדורי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
8
מקשטים עם בצל ירוק ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
9
לטאטא את הקמח, אבקת אפייה, ומלח יחד בקערה קטנה. בקערה בינונית, לטאטא את ריקוטה, ביצים, וחלב עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
לטאטא את תערובת הקמח לתוך תערובת ריקוטה עד משולב, ואז מערבבים את הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
11
מחממים מחבת מעל חום בינוני-נמוך עד חם. מברשת קלה עם חמאה, ואז טיפה כפות ערמות של הבלילה על המחבת. מבשלים עד התחתית הם חום זהוב הקצוות של בליני להתחיל להתייבש, על 2 עד 3 דקות. הפוך את בליני ומבשל עד החלק התחתון הוא חום זהוב, על 1 דקה יותר. חזור עם הבלילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה, לבישול בליניחמאה, לבישול בליני425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים3largesביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טחון טרי קלוףזנגביל טחון טרי קלוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)אבקת טנדורי מסאלהאבקת טנדורי מסאלה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה4בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק פרוס, לקשטבצל ירוק פרוס, לקשט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עורללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח