קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

בננות מטפחות עוגת פירות

בננות מטפחות עוגת פירות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל בננות פוסטר Shortcake. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 475 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אגוזי פקאן, קינמון טחון, אננס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו בננות פוסטר (Flambé בננות), בננות פוסטר, ו בננות פוסטר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Forjas del Salnes Leiranan Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Forjas del Salnes Leirana Albarino
Forjas del Salnes Leirana Albarino
צהוב חיוור עם גוון ירוק. בהיר וחריף התמקד האף, מציג נוקב מאייר לימון, יערה, כינין, וריחות מינרליים, יחד עם רמז של זנגביל ברקע. יבש, מתוח וקל על רגליו, המציע אינטנסיבי, מינרלים שילב פירות הדר ו פרדס טעמים שאינם מראים משקל עודף. סוגר על פתק חריף, מציג התמדה חזקה, פרחוני צירים.