קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות38
מגזין

בס שחור מעושן

בס שחור מעושן
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. גשו לסופר וקנו מלח, כוסברה, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. וזה די טוב. נסו בס שחור מעושן, בגריל תפוח מעושן בס פסים, ו תה אדום מעושן בס ים עם שזיפים קינמון Caramelized (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר מתלה גריל העליון מ גריל (מתלה תחתון עבור גחלים) ופתחי אוורור פתוחים בתחתית הגריל. פחם קל במתנע ארובה ולתת לשרוף 10 דקות. בזהירות לשפוך גחלים חמים באופן שווה על פני 2 צדדים מנוגדים של מתלה תחתון, עוזב ללא גחלים שוקת באמצע המדף התחתון. בזהירות לשפוך הנותרים (unlit) פחם מעל גחלים מוארים, בנקאות אותם לצדדים כדי לשמור על שוקת באמצע.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בואו גחלים לשרוף, חשוף, עד smoldering (גחלים יהפכו מלבן לאפור), על 1 שעה.
3
מחסנית פתחה שקיות נייר על משטח עבודה, ואז מחסנית הקצב-גיליונות נייר על גבי. הפעל מחסנית כך צד ארוך של נייר הוא קרוב אליך.
1
מערבבים יחד מלח, פלפל, כוסברה, שום, בצל ירוק ושמן בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יש לשטוף דגים להתייבש, ולאחר מכן לחתוך 3 חתכים אלכסוניים משני צדי כל דג. במידת הצורך, לקצץ זנבות כך שכל דג הוא לא יותר מ 13 אינץ ' ארוך.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
סדר דגים שטוח לאורך, זה לצד זה (ראש לזנב) באמצע גיליון העליון של נייר הקצב מוערמים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
4
לסחוט מיץ ליים על שני הצדדים של דגים, ואז לשפשף דגים בכל רחבי עם תערובת כוסברה, להיות בטוח לשפשף תערובת לתוך חתכים בכל רחבי חללים פנימיים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
דגיםדגים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
5
לעטוף דגים בגיליון העליון של נייר קצבים, חופפים קצוות ארוכים, ואז קיפול הקצוות מעל דגים. הפוך את החבילה כדי לעזור לשמור על סגור, ולאחר מכן לעטוף בגיליון השני של נייר הקצב באותו אופן. הפוך את החבילה שוב. המשך לעטוף ולהפוך דגים בנייר הקצב ולאחר מכן גיליונות שקית חומה, גיליון 1 בכל פעם. טאק סוף קצר של כמה הסדינים האחרונים בתוך הקצוות של החבילה כדי לסגור.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
עוטףעוטף
6
כאשר גחלים מוכנים, למלא כיור עם מים לטבול חבילת דגים במשך 1 דקה להשרות לחלוטין, ולאחר מכן להעביר תבנית אפייה רדודה. לובש כפפות מגן, להעביר חבילת דגים כדי שוקת גחלים, הגדרת פאן בצד. את חפירה גחלים בוערות מהצדדים על החבילה באמצעות מריות, קובר אותו כמו גם אפשרי.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
7
לבשל דגים 30 דקות. (חלק מהנייר יישרף. אם להבות נייר, לכסות גריל בקצרה.)
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
לבישת כפפות ושימוש בשתי מריות, בזהירות לחשוף חבילה (לכבות כל להבות עם מים במידת הצורך) ולהעביר לתבנית אפייה. פתח חבילה (השתמש במספריים במידת הצורך) ודג פילה על מגש חם.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מספריים מטבחמספריים מטבח
מריתמרית
9
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
1
* אם אתה לא יכול למצוא נייר קצב, אתה יכול להחליף 2 שקיות נייר חומות גדולות, נפתח שטוח (לפחות 37 על ידי 17 אינץ').* אתה יכול גם לעשות את המתכון הזה עם 1 (4 - כדי 5-lb) בס שחור שלם או בס ים. קוק החבילה 10 דקות לאינץ ' של עובי החבילה הכולל.
מרכיבים שתצטרך
SeabassSeabass

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.