קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

בקאלה

בקאלה
בקאלה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1385 קלוריות, 152 גרם חלבון, ו 64 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. גשו לסופר וקנו כנפי עוף, חמאה, פלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בצימוקים המוזהבים תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קראמבל תפוחים עם צימוקים זהובים כמו קינוח. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 81%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו בקאלה, מטוגנת בבקאל, ו בקאלה לבנה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מסננים את הדג, מייבשים אותו ושוברים לחתיכות. זורקים את נתחי הבקלה בקמח לציפוי. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
בקלה מלחבקלה מלח
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דגיםדגים
2
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
במחבת מטגנת גדולה, שלבו את שמן הזית והחמאה, וחממו על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד שהם רכים ושחומים מאוד, ואז מוסיפים את האנשובי ונתחי הדג. מבשלים על אש בינונית-גבוהה עד שהדג משחים יפה והאנשובי התפרק, 7 עד 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
בצלבצל
דגיםדגים
5
מוסיפים את ציר העוף, עלי הדפנה, הצנוברים והסולטנות ומבשלים על אש גבוהה במשך 10 דקות. למעלה עם פירורי הלחם ומבשלים בתנור למשך 15 דקות, או עד שפירורי הלחם משחימים.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
פירורי לחםפירורי לחם
עלי דפנהעלי דפנה
צנובריםצנוברים
צימוקים זהוביםצימוקים זהובים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים חם.
7
בסיר גדול עם תחתית כבדה מחממים את השמן על אש גבוהה עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מוסיפים את כל חלקי העוף ומשחימים בכל רחביו, תוך ערבוב כדי למנוע צריבה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
9
מוציאים את העוף ושומרים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
10
מוסיפים לסיר את הגזר, הבצל והסלרי ומבשלים עד שהם רכים ושחומים. מחזירים את העוף לסיר ומוסיפים 3 ליטר מים, רסק העגבניות, גרגירי הפלפל והפטרוזיליה. מערבבים בכף עץ כדי לעקור את חתיכות העוף והירקות השחומות מתחתית התבנית. מביאים כמעט לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום ומבשלים על אש נמוכה עד מופחת בחצי, על 2 שעות, מדי פעם רזה שומן עודף.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפלפלפל
ירקירק
גזרגזר
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
סירסיר
11
מסירים מהאש, מסננים ולוחצים על המוצקים עם תחתית המצקת כדי לחלץ את כל הנוזלים. מערבבים את הציר כדי להקל על הקירור ומניחים בצד. מקררים מלאי במיכלים קטנים עד שבוע או מקפיאים עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקלה (בקלה מיובשת, מלוחה), ספוג במשך 48 שעות, מים השתנו לפחות פעמיים ביוםבקלה (בקלה מיובשת, מלוחה), ספוג במשך 48 שעות, מים השתנו לפחות פעמיים ביום33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחורפלפל שחור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)3גזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץ גססלרי, קצוץ גס2kgsכנפי עוף, גב ועצמותכנפי עוף, גב ועצמות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח2(חוֹרֶף)סולטנות או צימוקים זהובים, ספוגים במים כדי להשרות אותםסולטנות או צימוקים זהובים, ספוגים במים כדי להשרות אותם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1חבורהגבעולי פטרוזיליהגבעולי פטרוזיליה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי4פילהפילה אנשובי מלא במלח, שטוף ומנוקזפילה אנשובי מלא במלח, שטוף ומנוקז2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

קוד עובד ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריגיו וגרונר וולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות האן יקב מונטריי פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.