קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות6
מגזין

בקר וקימצ'י מוקפץ

בקר וקימצ'י מוקפץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל בשר בקר וקימצ'י מוקפץ. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 22 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 356 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. אם יש לכם בשר בקר, זנגביל, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו בקר וכרוב מערבבים ומטגנים, בקר וברוקולי מוקפץ, ו קל בשר בקר וברוקולי עם בשר צבי מערבבים ומטגנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד בשר וכל החומרים למרינדה ומרינדה לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.