קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז

בראוניז
בראוניז הוא לקטו אובו צמחוני קינוח. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 377 קלוריות. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לך סוכר חום, אבקת סוכר, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 16%, המנה הזו לא כל כך גדולה. מתכונים דומים: בראוניז מתוקים ומלוחים: בראוניז פאדג'שוקולד מריר עם דולצ' ה דה לצ'ה, בראוניז בוץ מיסיסיפי {המכונה בראוניז מרשמלו חלבית}, ו בראוניז בוץ מיסיסיפי {המכונה בראוניז מרשמלו חלבית}.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לבראוניז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.