קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות9
מגזין

ברביקיו חזיר סדוק בסגנון פיטסבורג

ברביקיו חזיר סדוק בסגנון פיטסבורג
ברביקיו חזיר סדוק בסגנון פיטסבורג עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת המתכונים למנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 404 קלוריות, 26 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפה דיאטה. מתכון זה מכלמתכונים יש 37 אוהדים. גשו לסופר וקנו סוכר חום, רוטב צ'ילי, בשר חזיר סדוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר החום אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 67%. מתכונים דומים: כריכי ברביקיו בסגנון פיטסבורג, רוטב ברביקיו בסגנון ראנץ, ו רוטב ברביקיו בסגנון מיזורי.

הוראות

1
מערבבים את רוטב הצ ' ילי והסוכר החום במחבת גדולה על אש בינונית עד שהסוכר נמס והתערובת הגיעה לרתיחה. מערבבים פנימה את החזיר; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מגישים חם.