קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

ברוסקטה של ​​תירס מעושן ועגבניות

ברוסקטה של ​​תירס מעושן ועגבניות
המתכון תירס סמוקי עגבניות Bruschettan עגבניות מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט יוצא מן הכלל טבעוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתאבן זה יש 60 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו בצל, מיץ לימון, שן שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: Smokey Corn And Tomato Bruschetta, תירס בגריל עם מיונז ליים סמוקי, ו סלט תירס בגריל עם ויניגרט פפריקה סמוקי.

הוראות

1
הכן ברביקיו (חום בינוני).
2
מברשת תירס ובצל עם שמן; מפזרים קלות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים תירס, חצאי בצל ועגבניות על גריל. מבשלים עד תירס חרוך, בצל הוא רק רך, ועורות עגבניות הם שלפוחיות ומשוחררות, מסתובב לעתים קרובות, על 12 דקות עגבניות ו 15 דקות עבור תירס ובצל.
מרכיבים שתצטרך
4
העברה לסדין אפייה מרופדת בנייר כסף וקריר.
5
מברשת לחם עם שמן; מפזרים מלח ופלפל. גריל עד קריספ, על 2 דקות לכל צד. עגבניות הליבה לחתוך במחצית אופקית. בעדינות לסחוט או כפית החוצה מיצים וזרעים. קוביות גס בשר עגבניות ומניחים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים גרעינים תירס מקלח; מוסיפים גרעינים לעגבניות. קוצצים בצל; מוסיפים לעגבניות.
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים שום, מיץ ליים, פפריקה, ושמן 1 כף. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. האם קדימה יכול להתבצע 3 שעות קדימה. כיסוי; בואו לעמוד בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים עם לחם בגריל.
מרכיבים שתצטרך