קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ברוקולי בסגנון אפריקאי

ברוקולי בסגנון אפריקאי
ברוקולי בסגנון אפריקאי עשוי להיות רק אפריקה מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 6 . מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 235 קלוריות. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לך דבש קל, פרחים כרובית, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. מתכונים דומים: סלט עוף בסגנון אפריקאי, אוקרן ועגבניות בסגנון אפריקאי, ו סלט ברוקולי וכרובית אפריקאי מתובל.

מרכיבים

1בצל צהוב בינוני, קצוץפרחי ברוקולי, קטניםפרחי ברוקולי, קטנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, פרוס באלכסון 1/4 פרוסות אינץגזר, פרוס באלכסון 1/4 פרוסות אינץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחי כרובית, קטניםפרחי כרובית, קטנים2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש עדין (לפי הטעם)דבש עדין (לפי הטעם)1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים קלויים או בוטנים קלויים קצוצים בצפיפותצנוברים קלויים או בוטנים קלויים קצוצים בצפיפות1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתוש (לפי הטעם)פתיתי פלפל אדום כתוש (לפי הטעם)11 קילו קישואים,מלח (לפי הטעם)מלח (לפי הטעם)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה (שומן מופחת אישור)שמנת חמוצה (שומן מופחת אישור)

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן הם הבחירה הראשונה שלי באפריקה. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין Fram Pinotage. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יינות Fram Pinotage
יינות Fram Pinotage
תערובת מסקרנת של פירות אדומים בשלים, עם ניחוחות שומר דמוי שמיר בקצה החיצוני של פרופיל הטעם. החיך הוא ארוז עם טאנין דק מאוד מובחן הוספת חיוניות כדי לאזן את ריכוז הפרי.