קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות31
מגזין

בריכות לחלוט צ'ילי אדום

בריכות לחלוט צ'ילי אדום
בריכות המתכון לחלוט צ'ילי אדום יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 3 שעות ו -30 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 434 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו מרק עוף, קיצור ירקות, מלח מתובל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו מכשפות מבשלות, תבשיל מכשפות, ו מכשפות מבשלות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את הקיצור בסיר רחב גדול על חום בינוני. עבודה בקבוצות, מוסיפים את הבשר ומבשלים עד השחמה מכל הצדדים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
העברה למסננת לנקז, ולאחר מכן לשטוף עם מים ולחזור לסיר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
סירסיר
3
מוסיפים את מרק הבשר, מרק עוף, רוטב עגבניות, שזיפים מיובשים, 10 כוסות מים ותבלינים קבוצה 1 לסיר. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הבשר רך, על 2 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מרק בשרמרק בשר
שזיפים מיובשיםשזיפים מיובשים
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מערבבים ב Spice קבוצה 2 ומבשלים 15 דקות, ולאחר מכן מערבבים ב Spice קבוצה 3 ומבשלים 15 דקות נוספות. מתבלים במלח ומוסיפים רוטב טבסקו לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבסקורוטב טבסקו
מלחמלח
5
צילום: ריאן דאוש

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)500 גרם פרימיום בשר טחון בקר500 גרם פרימיום בשר טחון בקר2(יכול להיות או להרחיק)מרק עוףמרק עוף2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)אבקת צ'ילי בסגנון טקססאבקת צ'ילי בסגנון טקסס2(יכול להיות או להרחיק)ניו מקסיקו אבקת צ'יליניו מקסיקו אבקת צ'ילי2(יכול להיות או להרחיק)ניו מקסיקו אור אבקת צ'יליניו מקסיקו אור אבקת צ'ילי3(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי בסגנון טקססאבקת צ'ילי בסגנון טקסס0(יכול להיות או להרחיק)אבקת שום עורםאבקת שום עורם1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(יכול להיות או להרחיק)אדמה ניו מקסיקו פלפל צ'ילהאדמה ניו מקסיקו פלפל צ'ילה2(יכול להיות או להרחיק)ground New Mexico hot chile pepperground New Mexico hot chile pepper2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר דל נתרןמרק בשר דל נתרן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי3pitted שזיפים מיובשיםpitted שזיפים מיובשים1(יכול להיות או להרחיק)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2קילוגרםצלי tri-tip (עודף שומן גזוז), לחתוך לקוביות 1-inchצלי tri-tip (עודף שומן גזוז), לחתוך לקוביות 1-inch3(חוֹרֶף)קיצור ירקותקיצור ירקות