קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות6
מגזין

ברנזינו עם רוטב אמזו פלורידה

ברנזינו עם רוטב אמזו פלורידה
Branzino עם רוטב Floridan Amazu הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 10 מנות. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 130 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם רוטב floridan amazu, שמן שעועית סויה, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 37% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו מחבת פריך צרוב פלורידה סנאפר עם פסיפלורה קרם פירות הדר פלורידה וסלט שומר מגולח, מעוטר בחסילונים מוקפצים פלורידה מפרץ וריבת מנגו ירוקה פיקנטית, בס מפוספס אפוי במלח עם רוטב צ'ילה לימון עשב (Branzino Sotto Sell Con Salmoriglio), ו Branzino ממולא (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הקמח ואת הבלילה טמפורה בשתי מנות רדודות נפרדות. מעיל כל פיסת דגים עם קמח ולאחר מכן עם הבלילה טמפורה; בזהירות להוסיף לסיר של שמן חם ומטגנים עד רק מעט השחמה. באמצעות כף מחוררת, להעביר צלחת נייר מצופה מגבת כדי לנקז.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור Seabass. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנט מייקל-אפס כעס פינו גריג ' יו עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.