קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות89
מגזין

בשר חזיר מזוגג טנדרלוין עם סלט אננס

בשר חזיר מזוגג טנדרלוין עם סלט אננס
בשר חזיר מזוגג עם סלט אננס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 1281 קלוריות, 189 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %62 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לכו לחנות ותביאו קטשופ, פלפל צ'יפוטלה צ' ילי טחון, מיץ ליים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו בשר חזיר מזוגג טנדרלוין עם אננס, חזיר בזיגוג רום עם טנדרלוין עם סלסה אננס, ו דבש מזוגג בשר חזיר Tenderloin עם מלון-רוטב אננס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sur de Los Andes Malbec. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
Sur de los Andes Malbec
Sur de los Andes Malbec
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת גיבוי הערות פטל, אוכמניות שזיף ארוגים עם טאנינים רכים לסיים spice-tinged. כל הענבים ממוינים פעמיים עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים ילידים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של השריה קרה, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן עובר היין תסיסה מלולקטית של 100% והוא מזדקן בחביות עץ אלון מבוגרות יותר.