קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

בשר חזיר צלוי

בשר חזיר צלוי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? פילה חזיר צלוי יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 266 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 768 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם מלח, אבקת שום, פילה חזירוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר צלוי עם סלסה אבוקדו-אפרסק וגואקמולי Tomatillo בגריל, בשר חזיר ממולא טנדרלוין מעל כרוב בגריל עם טיט אפרסקים בגריל ויסקי Beurre Blanc, ו בשר חזיר בגריל קריבי עם סלסה אננס בגריל.

הוראות

1
הכן גריל לחום עקיף.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בשר העונה עם אבקת שום, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפלפלפל
בשרבשר
מלחמלח
3
באח שמן קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
4
מניחים tenderloin על באח, ואת המיקום לטפטף מחבת מתחת לבשר. מבשלים מעל חום עקיף במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
צחצח פילה ברוטב ברביקיו. המשך לבשל במשך 15 דקות, או כדי doneness הרצוי. פרוסת חזיר, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חזירחזיר

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Rutini Coleccion Cabernet-Malbec עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
אדום רובי עמוק. צמד זני יין ממוצא צרפתי מוביל לאדום הרמוני ומאוזן: קברנה סוביניון מספק את אופיו המלא, ומלבק מעניק ניואנסים לתערובת עם טאנינים רכים ומתוקים, תוך שילוב ייחודי של טעמים וניחוחות פירותיים.