קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

ג'מבליה המפורסמת של הקפטן

ג'מבליה המפורסמת של הקפטן
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם חושקים באוכל קייג'ון. נסו להכין את הג'מבלאיין המפורסם של הקפטן בבית. מתכון זה משמש 8. צופה בדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 267 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם עלה דפנה, פלפל קאיין, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 55 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 66%. מתכונים דומים: ג'מבליה של קפטן ראסל, פוסט אורח: קפטן קראנץ ' המפורסם של אבא עוף מטוגן, ו קפטן המדינה.

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית, ממיסים חמאה.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים פנימה קמח, ומקציפים כל הזמן 2 עד 3 דקות, עד שנוצר רוקס דמוי עיסה עבה.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
מערבבים אבקת קבצים, שום, בצל ירוק, בצל ופלפל ירוק לתוך הרוקס. מבשלים ומערבבים עד שהם רכים, כ -10 דקות. מערבבים עגבניות לתערובת. תערובת העונה עם פלפל שחור, פלפל קאיין, פלפל אנגלי, ציפורן, מלח עלה דפנה. מבשלים תוך כדי ערבוב מדי פעם עד שהתערובת מתמזגת היטב, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
אבקת קבציםאבקת קבצים
גלידה או קצפת, לא חובהגלידה או קצפת, לא חובה
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4
יוצקים מרק פטריות, ומערבבים באורז. הגדל את כמות המרק לכיסוי כל המרכיבים, במידת הצורך. מביאים לרתיחה ומערבבים פנימה סנאפר. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 1 שעה, או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
סנאפרסנאפר
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק פטריותמרק פטריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום לא מבושלאורז חום לא מבושל11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת קבציםאבקת קבצים2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3ציפורןשום, קלופים וטחוןשום, קלופים וטחון1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ2בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדום, חתוך לחתיכות בגודל 2 אינץפילה סנאפר אדום, חתוך לחתיכות בגודל 2 אינץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2largesבצל מתוק, קצוץבצל מתוק, קצוץ3largesעגבניות, קלופים וקצוציםעגבניות, קלופים וקצוצים2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

סוביניון בלאן, יין עם רוז ואלברינו הם אפשרויות נהדרות עבור ג ' מבלאיה. יינות אלכוהול דלי טאנין ונמוכים אלה ישלימו את החום במנות קייג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סנטן אמה בחר טרואר סוביניון בלאן. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
סנטה אמה בחר טרואר סוביניון בלאן
סנטה אמה בחר טרואר סוביניון בלאן
צהוב קש בהיר, סוביניון בלאן זה בעל ניחוחות עזים של פירות הדר טריים המלווים בתווים של תפוחים ואגסים. זהו יין צעיר ורענן עם איזון טוב וחומציות נעימה.זוג עם דגים בטעם עדין, רכיכות, סביצ ' ה וגבינות טריות.