קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות7
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גבינת פרמזן

גבינת פרמזן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל גבינת פרמזן שיבולת שועל. ארוחת הבוקר הזאת 212 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך מרק עוף, פלפל, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: נקניק ופלפלים עם גבינת פרמזן, צ'ופ עגל של האנטר עם גריסים גבינה דרומיים: Jaegerschnitzel עם גריסים גבינה דרומיים, ו סלמון צלוי מעל גבינת פרמזן.

הוראות

1
להביא מרק עוף 1/2 כוסות חלב רק לרתיחה בסיר גדול. מערבבים לאט שיבולת שועל ו 1/2 כפית. מלח. מכסים, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 6 עד 7 דקות או עד התערובת מעובה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
גריסיםגריסים
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיף גבינת פרמזן ופלפל, ערבוב עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
פלפלפלפל
3
גבינת צ ' דר גריסים: לבשל גריסים לפי ההוראות, הפחתת מלח ל 1/4 כפית. ולהחליף 2 כוסות (8 עוז. גבינת צ ' דר גרוסה חדה במיוחד לגבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
פרמזןפרמזן
גריסיםגריסים
מלחמלח

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Gunderloch Estate ריזלינג יבש. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש