קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות50
ציון בריאות2
מגזין

גלגלי רוח של מופולטה

גלגלי רוח של מופולטה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים קריאוליים, אז נסו גלגלי רוח של מופולטה. והוא מתאים להגשה ל 50 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 208 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם גבינת מוצרלה, גבינת שמנת, חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. 68 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך את כלמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 29%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: גלגלי רוח של מופולטה, לטבול מופולטה, ו לטבול מופולטה.

הוראות

1
שלב בקערה קטנה זיתים ירוקים, זיתים שחורים,1/2 כפית אורגנו ושמן. הניחו בצד. מקציפים יחד גבינת שמנת, קורט אורגנו וקורט מלח שום.
מרכיבים שתצטרך
זיתים שחוריםזיתים שחורים
גבינת שמנתגבינת שמנת
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
מלח שוםמלח שום
אורגנואורגנו
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים את התערובת על טורטיות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
מורחיםמורחים
3
מפזרים תערובת זיתים מעל כל אחת מהן. החל בחלק העליון של כל טורטיה וכ-1/8 אינץ ' למטה מניחים פרוסת חזיר, פרובולון, סלמי ומוצרלה חופפים מעט כל פרוסה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרובולוןפרובולון
טורטיהטורטיה
סלאמיסלאמי
זיתיםזיתים
חםחם
4
מגלגלים את הטורטיות ועוטפים בנייר כסף. צמרמורת לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
הסר את נייר הכסף ופרוס בזווית של 45 מעלות לחתיכות בגודל 1 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, רוז, יין וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה שלך להישרף יותר. פלאסיו דה פיננס אלברינו עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
פאלאסיו דה פיננס אלברינו
פאלאסיו דה פיננס אלברינו
ניחוחות זניים עם הרבה הדרים ועשבוניים משובחים. בעל גוף מלא בפה, משיי ורענן מאוד, המשלב את ההרמוניה של טעמים עם אלגנטיות וכבוד.