קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות90
מגזין

גרבלקס

גרבלקס
Gravlax דורש סביב 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 1427 קלוריות, 182 גרם חלבון ו 59 גרם של שומן למנה. זה ... יקר מתכון לאוהדי מזון סקנדינבי. גשו לסופר וקנו פילה סלמון, פלפל, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב זרע אניס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אניס-ביסקוטי שקדים כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו Gravlax, Gravlax, ו Gravlax עם העבודות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Trentadue La Storia. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.