קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות20
מגזין

דג סול קל

דג סול קל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לי סוליה קלה Meuniere. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 664 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 41g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-27 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו קמח, גרידת לימון, מלח כשר ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו סול מונייר, סול מונייר, ו סול מונייר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 200 מעלות F. יש 2 צלחות ארוחת ערב חסין חום מוכן
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את הקמח, 2 כפיות מלח, ו 1 כפית פלפל בצלחת רדודה גדולה. לטפי את הפילה הבלעדית יבשה במגבות נייר ומפזרים בצד אחד מלח.
מרכיבים שתצטרך
פילה יחידפילה יחיד
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מחממים 3 כפות חמאה במחבת גדולה (12 אינץ') לטגן מעל חום בינוני עד שהוא מתחיל חום. לדלות 2 פילה הבלעדית בקמח מתובל משני הצדדים ומניחים אותם בחמאה החמה. מנמיכים את החום בינוני נמוך ומבשלים 2 דקות. פנה בזהירות עם מרית מתכת ומבשל במשך 2 דקות בצד השני. בעוד הצד השני מבשל, להוסיף 1/2 כפית של גרידת לימון ו 3 כפות של מיץ לימון למחבת. בזהירות לשים את פילה דגים על צלחות ovenproof ושופכים את הרוטב עליהם. לשמור על פילה מבושל חם בתנור בזמן שאתה חוזר על התהליך עם פילה 2 הנותרים. כאשר הם נעשים, להוסיף פילה מבושל על הצלחות בתנור.
מרכיבים שתצטרך
קמח מתובלקמח מתובל
פילה יחידפילה יחיד
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
חמאהחמאה
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
תנורתנור
מחבתמחבת
4
מפזרים את הפטרוזיליה, המלח והפלפל ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפלפלפל
מלחמלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.