קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

דג צרוב עם סלסה עגבניות-טרגון

דג צרוב עם סלסה עגבניות-טרגון
דג צרוב עם סלסה עגבניות טרגון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 35 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 209 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, עגבניות שרי, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, מתכונים דומים: עגבניות, סלסה אבוקדו & אסיה אגס עם דגים מחבת צרוב, טרגון-דג עגבניות, ו פילה צרוב של Seabass עם קונפי עגבניות ובצל וחומץ שרי Nage חדורים עם טרגון.

הוראות

1
שלב הראשון 8 מרכיבים בקערה קטנה. מערבבים כדי להתמזג ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מפזרים את שני הצדדים של פילה עם תיבול מושחר.
מרכיבים שתצטרך
שחור תבליןשחור תבלין
3
מניחים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה עד חם. מחבת מעיל עם ספריי בישול; להוסיף פילה, ומבשלים 3 עד 4 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
הסר מהחום; מקום 1 פילה על כל אחד 4 צלחות ארוחת ערב. סלסה כפית באופן שווה על פילה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
5
מגישים עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספרטו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.